پرش به محتوا

✅قطب کشوری انرژی های نوین با همکاری پژوهش سرای خوارزمی شهرستان فراشبند برگزار می کند :
💠عنوان وبینار: بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمانهای مسکونی
🌀مدرس: جناب آقای دکتر علی قاسمی نژاد
🔸دکترای مهندسی تبدیل انرژی
🔸رییس گروه توسعه انرژی های تجدید پذیر سازمان انرژی های تجدیدپذیر
🗓 زمان اجرا : دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۱۷
🔹لینک فیلم ضبط شده وبینار«بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمانهای مسکونی» :
▶️ https://www.aparat.com/v/vkj3t38
💢 پژوهش سرای دانش آموزی ناحیه سه شیراز – قطب کشوری انرژی های نوین
🌐⃟🇮🇷›کانال قطب کشوری انرژی های نوین
| شاد | ایتا | بله | آپارات | سایت |
@EnergyNovin_src
🔗 http://www.EnergyNovin-src.ir
🌐⃟🇮🇷› کانال رسمی پژوهش سراهای دانش آموزی کشور در شبکه شاد
@Pajouheshsara
✅ با انرژی باشید.😍
0 Comments