ارسال شده توسط : تاریخ : محمدرضا رنجبر | 06-22-2026
✅قطب کشوری انرژی های نوین با همکاری پژوهش سرای خوارزمی شهرستان فراشبند برگزار می کند : 💠عنوان وبینار: بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمانهای مسکونی 🌀مدرس: جناب آقای دکتر علی قاسمی نژاد 🔸دکترای مهندسی تبدیل انرژی 🔸رییس گروه توسعه انرژی های تجدید پذیر سازمان انرژی های تجدیدپذیر 🗓 زمان اجرا : دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ ساعت ۱۷ 🔹لینک فیلم ضبط شده وبینار«بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمانهای مسکونی» : ▶️ https://www.aparat.com/v/vkj3t38 💢 پژوهش سرای دانش آموزی ناحیه سه شیراز - قطب کشوری انرژی های نوین 🌐⃟🇮🇷›کانال قطب کشوری انرژی های…
Read More 0 Comments
